potwornie dobra strona graczy

odwiedź nas: Facebook TeamSpeak

piątek, 25 grudzień 2015 14:33

SOMA - Najmocniejsze dzieło Frictional Games!

Soma – ostatnia produkcja szwedzkiego studia Frictional Games odbiega trochę od tego, do czego zostaliśmy przyzwyczajeni w odsłonach Amnezji. Jest to dalej przygodowy horror, stawiający na eksploracje i elementy skradankowe, lecz opowiadana historia, stworzony klimat, budowana atmosfera i miejsca, które przyjdzie zwiedzić, różnią się od dotychczasowych doświadczeń.

Dział: Recenzja
sobota, 28 listopad 2015 17:12

Life is Strange - Epizod 5

Z małym opóźnieniem, ale, w końcu jest! Epizod 5 Life is Strange… przyznaje, że ciężko było mi się zabrać do napisania tego tekstu, z kilku powodów. Pierwszym z nich są mieszane uczucia dotyczące zakończenia tej wybitnej produkcji, drugim – wynikającym z pierwszego bardzo odrębny klimat ostatniego epizodu w porównaniu do czterech poprzednich, ale do rzeczy.

Dział: Recenzja
czwartek, 10 wrzesień 2015 23:20

Retrospekcja Mirror's Edge - Skok nad białym miastem

Z głosem (a raczej tekstem) docierającym do Was niczym szept kochanka mam możliwość przybliżyć Mirror’s Edge. Produkcję studia EA DICE, znanego przede wszystkim z serii Battlefield. Warto wspomnieć, że osoby ze wspomnianego studia pracują nad najnowszym Battlefrontem, (którego beta już w październiku, omg, omg, omg!!!11!!!!1jeden!!) i Mirror’s Edge Catalyst, który tak jak 1 część będzie platformówką 3D z widokiem z pierwszej osoby.

Dział: Recenzja
środa, 02 wrzesień 2015 12:08

Life is Strange - Epizodyczna przygoda

Life is Strange… Jakby się nad tym zastanowić to tak jest w rzeczywistości. Studio DONTNOD Entertainment świetnie daje do zrozumienia, że życie jest dziwne, a konsekwencje naszych działań mogą być dotkliwe. Oczywiście w życiu to wygląda trochę inaczej, nie potrafimy cofać czasu jak główna bohaterka Max, ale na szczęście wiele życiowych potknięć można naprawić – częściej niż w Life is Strange.

Dział: Recenzja
czwartek, 27 sierpień 2015 12:33

Retrospekcja Watch_Dogs - Dlaczego ten telefon nigdy się nie rozładowuje?

Kto z nas nie zna takich tytułów jak Far Cry, Assasin’s Creed czy Tom Clancy’s Rainbow Six? A jeśli nie znamy to warto nadrobić zaległości produkcji, które powstawały pod czujnym okiem Ubisoft Montreal. Jeśli te gry nie przemawiają do nas w żaden sposób to w takim razie może warto na zachętę odpalić Watch Dogs?

Dział: Recenzja
wtorek, 11 sierpień 2015 12:01

Wiedźmin 3 - Podążając szlakiem Ciri

Odpaliłem, zagrałem, przeszedłem i…jestem pod wrażeniem. Wiedźmin 3: Dziki Gon jest jedną z lepszych gier, w jakie grałem, w ogóle. Bethesda i BioWare będą zmuszeni oddać hołd zespołowi CD Projekt RED.

Dział: Recenzja
piątek, 10 lipiec 2015 13:51

Retrospekcja DreadOut - Straszy czy irytuje?

Serio… Tej grze można przypisywać tak wiele minusów, że osoby, które uważają, że nie są kreatywne, automatycznie podniosą swoją samoocenę. DreadOut wydany przez studio Digital Happiness w 2014 roku został wyposażony w niedoścignioną oprawę graficzną, przy której Doom 3 wygląda jak świerzaczek. O chu&*@ości tej gry można pisać poematy i znowu, jeśli ktoś uważa, że nie ma talentu do tworzenia poezji to po skończeniu tej gry, automatycznie podniesie swoja samoocenę!

Dział: Recenzja
środa, 06 maj 2015 22:45

Retrospekcja Mark of the Ninja

Ninja - tych skrytobójców z czasów feudalnej Japonii uwielbia każdy. Nie bez kozery przetrwali w kulturze do dzisiaj. Począwszy od filmów, poprzez książki, aż po gry, formacja ta jest tematem rozchwytywanym przez autorów. Wystarczy spojrzeć na popularność gier z serii Ninja Gaiden, czy też pierwszy z brzegu film z lat 80. Ninja… Są fajni.

Dział: Recenzja
wtorek, 07 kwiecień 2015 11:26

Recenzja Tormentum Dark Sorrow – Ostrze przeznaczenia ma dwa końce.

Tormentum – Dark Sorrow jest przedstawicielem gatunku klasycznych przygodówek z interfejsem point-n-click. Gra została stworzona przez Polskie studio OhNoo i wyszło im naprawdę dobrze! Wcielamy się w bezimienną postać, która została schwytana z niewiadomych powodów i jest...

Dział: Recenzja
poniedziałek, 13 kwiecień 2015 20:39

Recenzja: Pride of Taern - czy doczekamy się polskiego wydania?

Gry przeglądarkowe często nie wzbudzają szczególnie pozytywnych uczuć. Czy w przypadku Pride of Taern ta zasada się potwierdzi? Na to pytanie postaram się wam odpowiedzieć. Taern jest powstałą w 2010 roku grą MMORPG wrocławskiego wydawcy Whitemoon. Co dalej?

Dział: Recenzja