piątek, 16 styczeń 2015 18:07

Ko'ragh Normal/Heroic - Poradnik do bossa z Highmaul w Warlords of Draenor

Napisane przez
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Ko'ragh jest jedynym ogrem, który przetrwał bezpośredni kontakt z tajemniczym artefaktem znalezionym w Nagrandzie. Dzięki temu stał się prawie całkowicie odporny na magię. W tym poradniku dowiecie się, jak go pokonać.

Ko'ragh TANKOWIE: • Zmiana tanków następuje, gdy jeden z nich jest celem Expel Magic: Arcane. Należy wtedy odbiec od grupy i pozostawać w ruchu, dopóki umiejętność się nie zakończy. • Addy Volatile Anomalies muszą być tankowane, a przede wszystkim – powinny umrzeć w Suppression Field, ponieważ wtedy nie wybuchną i nie zadadzą obrażeń całemu rajdowi. HEALERZY: • Zwróćcie szczególną uwagę na osobę, która będzie ładowała tarczę Nullification Barrier. Ma ona zmniejszone przyjmowane leczenie oraz nie działają na nią umiejętności zmniejszające obrażenia. • Co pewien czas wszyscy gracze dostają obrażenia od Expel Magic: Fire. Nawet jeśli będą w odpowiedniej odległości od siebie, to i tak trzeba potem ich wyleczyć! • Miejcie przygotowane mocne cooldowny, gdy gracze będą mieli na sobie Expel Magic: Shadow. Bariera ta pochłania leczenie i trzeba się jej jak najszybciej pozbyć. DPSi • Wyznaczona osoba (najlepiej dps dystansowy) staje na środku planszy, gdy boss ładuje Nullification Barrier. Po wejściu do środka, nie powinno się wychodzić, bo potem nie można wejść ponownie. Osoba z tarczą jest w stanie przechwytywać spadające na plansze Overflowing Energy bez straty swoich punktów życia i chroni wtedy cały rajd przed obrażeniami. • Bijcie Volatile Anomaly, ale pamiętajcie, żeby zabić je dopiero, gdy zostaną wprowadzone w Suppression Field. Ponadto: • Nie można stać w Suppression Field – otrzymujemy wtedy obrażenia oraz jesteśmy wyciszeni! • Nie stoimy w pobliżu orba, który tworzy Expel Magic: Frost, ponieważ będziemy wtedy bardzo spowolnieni i nie będziemy mogli w razie czego uniknąć umiejętności bossa. • Kiedy debuff Expel Magic: Fire się kończy, odbiegamy od siebie na co najmniej 5 yardów.

Heroism/Bloodlust – najlepszym momentem będzie początek walki, ponieważ wszystkie cooldowny są dostępne, można użyć pre-potionów i względnie niewiele się dzieje. Niektóre grupy wolą używać Heroism w trakcie ładowania przez bossa Nullification Barrier, ale decyzja należy do was.

Cała walką wraz z mechanikami możecie obejrzeć tutaj:


Czytany 925 razy Ostatnio zmieniany sobota, 04 kwiecień 2015 12:04

Please publish modules in offcanvas position.