czwartek, 05 luty 2015 08:39

Love is in the Air - jak kochają w World of Warcraft

Napisał
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Przez najbliższe dni (do 16 lutego), mamy okazję wziąć udział we wspaniałym wydarzeniu poświęconym zakochanym. Podarujmy więc naszej ukochanej postaci trochę miłości, a przy okazji zgarnijmy okazjonalnego mounta, battle pety, tytuł i stosik achievementów.

1

Zanim zagłębimy się w to, co nam potrzeba, aby uzyskać wszystko co się da, czas na nieco historii.

Pierwsze Love is in the Air pojawiło się już w 2006 roku i różniło się od tego, co Blizzard oferuje nam teraz. Przez pierwsze trzy lata, event trwał tylko sześć dni i był znacznie uboższy. Oferował tylko osiem zadań, które po wypełnieniu nagradzały eleganckim strojem wieczorowym w wersji zarówno dla panów, jak i dla pań. W sam raz, by zabrać naszego kochasia na wieczorny role play ze znajomymi.

3

2010 rok przyniósł ogromną dozę questów związanych z Crown Chemical Company, organizacją prawdopodobnie powiązaną z Royal Apothecary Society, które jak wszyscy wiemy, bardzo narozrabiała podczas oblężenia Icecrown Citadel. Na czele tejże organizacji stoi Apothecary Hummel, który zaszył się, wraz ze swoimi współpracownikami, w Shadowfang Keep, gdzie możemy pokrzyżować ich niecne plany. Za pokonanie naszego przeciwnika zostaniemy nagrodzeni epickim naszyjnikiem o item levelu 635. Dla świeżej postaci bomba, dla weterana kilka złotych. Jednak to nie jedyna nagroda. Za pierwsze pobicie bossa w danym dniu otrzymamy Heart-Shaped Box, który zawsze zawiera kilka tokenów wymienialnych na wszelakie świecidełka, a czasami nagrodzi nas zabawką, petem, a nawet super różową rakietą.

Jednak nie samym bossem człowiek żyje. Dla osób spragnionych miłości czeka jeszcze wiele do roboty. W miastach pojawił się Kwee Q. Peddlefeet wraz z zadaniami oraz Lovely Merchant z przedmiotami do kupienia za Love Tokeny, które wymieniamy za wyfarmionie Lovely Charm Bracelets na różne upominki.

Pamiętajcie, aby zdobyć sporą ilość tychże tokenów, bowiem do zdobycia wszystkich osiągnięć będziemy potrzebowali sporo itemków od naszego kochanego sprzedawcy, a musimy jeszcze przecież kupić od niego mounta. Swift Lovebird za jedyne 270 Love Tokenów. Cóż za okazja!

N2IBIQ4YJE031360271528860
ACHIEVEMENTY!

Be Mine polega na zjedzeniu ciasteczek ze wszystkimi ośmioma napisami. Ciastka, z losowym napisem, zdobywamy używając przedmiotu o nazwie Bag of Heart Candies.


Charming wymaga od nas, abyśmy stworzyli dwanaście bransoletek z Lovely Charms, które to zdobywamy za pokonywanie przeciwników o stosownym poziomie, mając w ekwipunku Lovely Charm Collector's Kit. Do kupienia u Kwee Q. Peddlefeeta w każdym większym mieście.

5

Fistful of Love to zadanie wymagające posypania płatkami róż, do kupienia u Lovely Merchanta w stolicach, poszczególnych kombinacji ras klas:

Gnome Warlock Human Death Knight Night Elf Priest Draenei Paladin Dwarf Hunter Tauren Druid Orc Shaman Troll Rogue Undead Warrior Blood Elf Mage Orc Death Knight



Flirt With Disaster wypełnimy, upijając się na umór, wylewając na siebie flakonik perfum, obsypaniu płatkami róż, a następnie użyciu emotki /kiss na określonych postaciach. W przypadku przymierza jest to Sraaz z Ironforge, a dla hordy jest to Jeremiah Payson z Undercity. Warto wspomnieć, że w stolicy nieumarłych nie sprzedaje się alkoholu, więc trzeba zdobyć go gdzie indziej.


Do ukończenia I Pitied The Fool musimy politować się w określonych miejscach (/pity) nad kukiełką Love Fool, którą kupimy w wiadomym miejscu. Warto dodać, że kukiełka nie musi być nasza.

Kukiełki muszą stać w następujących lokacjach: Wintergrasp Blacksmith w Arathi Basin Naxxrammas Battle Ring w Gurubashi Arena Dungeon The Culling of Stratholme


Kolejne wyzwanie to Lonely. Musimy zjeść Buttermilk Delight, siedząc z kimś przy Romantic Picnic Basket. Specjalna czekoladka znajduje się losowo w Box of Chocolates. Oba itemy ma nasz kochany sprzedawca.


My Love is Like a Red, Red Rose otrzymamy po zdobyciu Bouquet of Red Roses lub Bouquet of Ebon Roses. Wypadają one z określonych bossów w dungeonach na 85 poziomie.


Nation of Adoration dostaniemy za ukończenie czterech zadań od Peddlefeeta, które polegają na daniu Lovely Charm Bracelet dla władcy danej stolicy.


Dangerous Love zaliczymy poprzez wykonanie ciągu zadań, które zleci nam Inspector Snip Snagglebolt w Stormwind, lub Detective Snap Snagglebolt w Orgrimmarze.


Kolejny jest Sweet Tooth, w którym na ząb trzeba wrzucić wszystkie cztery specjały z Box of Chocolates.


Gdy uda nam się postrzelić dziesięciu graczy z Silver Shafted Arrow, które kupimy tam gdzie wszystko inne, uzyskamy aczik o nazwie Shafted!


Po wystrzeleniu dziesięciu Love Rocket w dwadzieścia sekund lub mniej zaliczymy The Rocket's Pink Glare

4

Po wykonaniu powyższych wyzwań zostaniemy nagrodzeni tytułem The Love Fool, bo z miłości można robić różne głupstwa.

Czytany 1141 razy Ostatnio zmieniany sobota, 04 kwiecień 2015 12:04

Please publish modules in offcanvas position.