środa, 15 maj 2019 14:51

Dlaczego ciągle gram w World of Warcraft? World of Warcraft... 15 lat później.

Napisała
Oceń ten artykuł
(1 głos)

World of Warcraft jest jedną z tych gier, które lata po ukazaniu się, wciąż gwarantują rozrywkę. To dość satysfakcjonujące - gra, która została po raz pierwszy wydana w 2004 roku, zapewnia dekadę i pół czystego MMO. Jedni mówią, że umiera, drudzy, że ma się lepiej niż zwykle. To jak z tym WoWem?

 

 

Nowy kontent pojawia się w grze regularnie

Nie ma co się oszukiwać, żeby utrzymać takiego potwora przy życiu, potrzeba nowego kontentu. I to nadal coś o czym Blizzard nie zapomina. World of Warcraft ma najwięcej kontentu w porównaniu do innych tytułów z branży. Support jest cały czas świetny, patchowanie jest oczywiste po wykryciu buga. Nowy kontent zapewnia dawkę ekscytacji, i nie ma się co oszukiwać - strasznie mnie to cieszy.

 

WoW jest okrutnie uzależniający

Podstawowe zasady stojące za MMO są bardzo uzależniające i ciągle dostarczają nowe wyzwania. Co chwilę dostajesz nowe zdolności, nowe questy, nowe postacie to rozgrywania... Dodatkowo masz to miłe wrażenie, że twoja postać staje się silniejsza i bardziej epicka. To kuszące i sprawia, że przed WoWem, gracze spędzają godziny.

 

Wybierasz swoją ścieżkę

Są gracze, którzy grają tylko PvP, są tacy, którzy grają dla historii i questów z nią związanych. Sa tacy, którzy grają, żeby mieć najbardziej wypasioną zbroję lub wymaksowane konto w banku. Cokolwiek wybierzesz - twoja ścieżka może się zmienić. Jeśli nie masz ochoty na nic innego - hej, walcz petami! Pokemony w WoW też istnieją!

 

Polowanie na lamy

BlizzCon

Blizzard zrobił z Blizzconu niesamowitą imprezę. Co prawda impreza nie skupia się na Wow ale na wszystkich tytułach wydawanych przez Activision Blizzard, ale i tak jest to raj dla fanów.  Wpadka z Diablo na urządzeniach mobilnych nie zapewniła dobrej prasy ale poza tym - niezmiennie, BlizzCon jest wydarzeniem, które pozwala graczom zanurkować w Lore i zakupić ogromy gadżetów związanych w WoW. 

 

Community World of Warcaft

Tak, już nie jest jak dawniej, bo LFR, dungeon finder itp. Ale nadal jesteś w stanie spędzić godziny mordując potwory z grupą ludzi z całego świata, którzy tak jak ty, zdecydowali, że ich czas jest wart spędzenia w wirtualnym świecie. Gildie po 15 latach nadal organizują zloty swoich graczy, discord zastąpił TeamSpeak i Ventrilo a dyskusje o Sylvanas i płonącym Teldrassil zalały mojego newsfeeda. 

 

To jak z tym umieraniem?

Warcraft osiągnął szczyt swojej popularności w drugiej połowie 2010 roku, kiedy szacunki Activision Blizzard podały globalną liczbę graczy WoW na 12 milionów. Wcześniej liczba stale rosła z 1,5 miliona w pierwszym kwartale 2005 r., przekraczając pięć milionów w czwartym kwartale 2006 r. i 10 milionów w czwartym kwartale 2007 r. W 2011 r. Dane zaczęły spadać. Szacowana liczba graczy World of Warcraft w 2023 to 4.46 mln. Co dalej? Zobaczymy ;)


Czytany 353 razy Ostatnio zmieniany czwartek, 16 maj 2019 10:41

Please publish modules in offcanvas position.